alltid sjuk

Fan vad jag mår dåligt.. Har äntligen lyckats pallra mig upp i åtminstonde sittande ställning från att ha sovit hela dagen. Huvudvärken och illamåendet blev bara värre under förmiddagen och lunchen, jag har försökt stänga den hemska solen ute genom att sova med täcket över huvudet. Jag har gråtit för att jag har haft så ont, men då blev det givetvis värre så det var bara att skärpa till sig. Huvudvärk måste vara det värsta som finns, finns ju ingenting att göra åt det mer än att vänta. Verkligen ingenting som hjälper. Jag har ätit migränmedicin, panodil, alvedon, men jag har fortfarande minst lika ont. Jag känner mig fruktansvärd desperat, liten och hjälplös.. Det värsta är att jag dessutom hostar, inte precis så att det lindrar huvudvärken..
Nu tänker säkert de flesta som läser min blogg att jag alltid är sjuk och ja.. Det stämmer ju. Säkert många som irriterar sig också och då är vi i så fall två, jag hatar det här!! Kan jag aldrig få vara helt frisk? Är det så mycket begärt? Vad är det egentligen för fel på mig? :(

Jag skulle ju ha grillat med Sanna idag, tur att det finns fler dagar i alla fall. Förlåt gumman, vi får ta det snart =)

Kommentarer
Postat av: sanna

men gumman det gör ju inget. hemskt att ha huvudvärk ju. och jag har nog aldrig lidit av migrän ändå blir man sängliggande av huvudvärk så det måste vara hemskt! :( krya på dig<3

2009-04-30 @ 19:25:07
Postat av: Linda

Usch då :(

Du ska inte se till att du får migränmedicin på recept som jag har? De är faktiskt bättre än de som finns receptfria, och de hjälper oftast efter någon timmer eller två. Krya på dig!

<3

2009-04-30 @ 21:42:19
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Säker på att det är migrän du har? Jag hade liknande problem som dig och ingen medicin hjälpte. Men då jag läst att mycket huvudvärk beror på att man gnisslar tänderna så testade jag en tandskena och det hjälpte! Har inte haft huvudvärk sen dess. Hoppas det löser sig för dig med.

2009-05-01 @ 06:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback