Vilken perfekt dag

Det här har nog varit den bästa julafton på länge. Jag vet inte vad det är, det är bara en sån bra känsla jag har i kroppen. Mår dock inte speciellt bra fysiskt, jag har väldigt ont i huvet & mår illa. Sov mig genom hela Kalle Anka, men det har jag ju gjort till lite av en tradition.
Fick världens bästa julklappar, är så jävla nöjd. Fick bland annat ipoden jag ville ha, ostknivar, såna där vassare bestick, ett snyggt överkast som passar perfekt in i mitt sovrum (nu ska jag bara städa & lära mig bädda sängen då), presentkort på massage & ett på IKEA, plankor till att göra plankstek på, två receptböcker med helt underbara recept i, en wok & strumpor. Ena receptboken var förresten till just wok mat, så nu kan jag göra thailändsk & kinesiskt bla!! Gud vad underbart!
Jag är så nöjd med dagen, den har varit nästintill perfekt.
Klappen till mamma som gjorde mig till världens bästa dotter var ju givetvis en GPS. Hon vart superglad, sitter & läser om den på internet nu & den har fått riktigt bra betyg. Tur! Inge kul om man ger bort en dålig en. Hon fick också två lite finare t-shirtar & en sminkborttagningskräm..
Hur har eran dag varit? Hoppas ni har haft det lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback