trött så in i norden

Åh jag är så trött, ögonen går i kors. Har precis (eller precis & precis) ätit pizza. Satt nyss i soffan & pratade lite, men jag fick gå därifrån. Fastnade bara med blicken överallt & började sluddra farligt mycket. Tanken är att jag ska duscha nu & efter det kolla på Harry Potter som jag spelar in. Kommer jag ens klara det tro? Lär väl ska somna innan det ens gått fem minuter...

Jag är väldigt vilsen på dagar förresten, idag är det måndag enligt mig. Vet inte varför det känns så mycket som det? Blir nog lite så när man är ledig i veckorna. Ska bli otroligt skönt att va ledig en vecka sen, det är så behövligt. Ladda batterierna, kanske man orkar lite till.
Nej, nu blir det duschen för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback