Tekniska Nathalie

Jag är stolt som en tupp just nu, fixade precis mammas trådlösa router som bara har krånglat sen start. Det har inte gått att få igång det helt enkelt. Jag grejade & hade mig & till slut, till slut fick jag det att funka!! Åh jag är så duktig. Tänk er, vi har haft en datakunnig här till och med som slitit som ett djur med den, och jag, JAG, fick igång den på max 20 min. Kanske inte låter som en stor grej det här, men eftersom den krånglat så, så är det verkligen en fröjd! Hur ska man fira detta mån tro? Jag är värd massor nu tycker jag, tror jag ska gå & hota mamma lite. Vad vill jag ha då? Ja, det tål att tänkas på..

Det var lite roligt förresten, vi ringde först till mammas vän som brukar va bra på sånt här & hjälpa till. Han är lite humorbefriad kanske man kan säga, så säger mamma (det var hon som ringde) "Ja men vi provar det här, funkar det inte ringer vi upp igen! BAJS!" så lägger hon på & skriker sen "NEEEJ!" varav jag höll på att kikna av skratt. Det är nämligen så att mamma & jag brukar avsluta våra samtal så & det är tydligen inget bra vet vi nu eftersom mamma inte kan skilja på folk & folk ;P

Kommentarer
Postat av: sanna

BAJS hahahhahahahahahahhahahahahaha:D

2008-12-21 @ 19:37:29
Postat av: Ida Hasselqvist

Mysig blogg! :D

Är allt bra med dig?

(:

2008-12-21 @ 20:48:33
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: lindha

HAHAHAH Jävel va din mamma e rolig jämt :p

2008-12-21 @ 22:33:44
URL: http://www.lindha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback