sleten

Tänk att en enda dag kan få en att bli så slut i kroppen, TROTS att jag bara firar med mamma. Hur går det egentligen för er som har jordens släkt? Jag är imponerad. Tänk om det är så att jag är på gång att bli sjuk, igen! Nej, då går skam på torra land alltså.
Får se hur jag mår imorgon, åt säkert för mycket mat bara. Imorgon ska jag åka till maxi, de ska visst ha billigt guitar hero så det ska jag lägga beslag på, ska även köpa en kaffebryggare att brygga té i, blir mycket godare så! Kommer säkert krylla av folk, då är det bäst att känna sig på topp så man inte går upp i atomer..
Nej, nu ska jag kämpa mot illamåendet. Hoppas som sagt ni har haft en toppen dag =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man brygga te i en kaffekokare? Det var det värsta :D! Fan vad fränt egentligen.. jag är också helt slut fast jag inte gjort ett skit knappt, haha, knäppt

2008-12-25 @ 00:43:35
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback