ser ni?

Jaha, vad tycker ni då? Ser ni någon skillnad? Jag tyckte inte det vart så hemskt stor skillnad faktiskt, det som är, är väl att man blir lite mer "plutig" för att det känns svullet. Glansen håller iaf väldigt länge så det är ju ett stort plus. Känns som att den gör en del med läpparna med, det är kallt, varmt, bränner & sticker på samma gång. Märklig men skön känsla. Nästan så man vill använda hela tiden..
Mina läppar ser förresten bedrövliga ut utan läppglans ser jag & så små de är.


Nej, någon som vill betala mig en läppförstoring?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe. Liten skillnad är det väl...du skulle kunna ta lite av min näsa :)

2008-12-20 @ 21:33:58
URL: http://familjenhoke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback