ravioli?

Så, nu har jag slitit med designen ett tag. Jultema ska det ju va, så vad tycks? Större profilbild med.. Mer ansträning än man faktiskt kan tro bakom det hela! Blogg.se är helt klart mycket roligare om man tänker på redigeringsbiten (Håller fortfarande på att jämföra)

Jag fundrar på att värma lite ravioli. Vet inte ens om jag tycker om det. Jag handlade hungrig i onsdags, INTE bra, burken var så billig & ända sen jag läste en bok, där huvudkaraktären åt kall ravioli, har jag velat smaka det. Det är säkert skitäckligt, jag hatar ju tortellini & det är väl ungefär samma sak bortsett från att ravioli har sås till?
Jag uppdaterar sen vad jag tycker om det.. (Om jag lever)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt julig design!

Är det "Mossvikenfruar" du har läst? :P Har för mig huvudpersonen åt kall ravioli där, hehe.

Usch ja, ännu värre när jag går på stan och är deppig, för då får jag för mig att "unna" mig något. Skor, något plagg, whatever.

2008-12-20 @ 22:45:35
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback