Juldagen

Alla ska väl ut ikväll, ja alla utom jag. Ärligt talat har jag ingen lust.. Jag stör mig faktiskt på det där tänket, "Idag är det juldan/nyårsafton/midsommar osv, då MÅSTE man festa!" Det är bara en löjlig ursäkt, vissa av de här människor festar ju för tusan varje helg, men just då, då har man en ursäkt, som om det skulle vara självklart & okej då.. Nej, usch! Tragiskt! Givetvis är inte det här riktat till alla som ska ut juldan, hoppas ni fattar det, utan de här som inte har nån fantasi utan måste vara ute & festa jämt & ständigt, två dagar av helgens två möjliga dagar. Jag tycker det är otroligt tragiskt, de här människorna kan inte ha ett bra liv..

Nu ska jag strax käka mcdonalds & efter det blir det maxi.. Inviga mammas GPS, den hade tydligen fått bästa betyg enligt något företag! Bra att jag köpte den :) Får vi se om den funkar bra då!

Kommentarer
Postat av: lindha

hoho neej jag ska inte heller ut :P

Iof jobbar jag imorgon så mest därför ;)

2008-12-25 @ 13:44:10
URL: http://www.lindha.bloggagratis.se
Postat av: sanna

har blivit nykterist så ska verkligen inte ut:D

2008-12-25 @ 18:56:57
Postat av: Anonym

haha visst känner mig träffad men jag har ett roligt liv som tusan!

2008-12-26 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback