hej

Godmorgon :) Sitter här alldeles nyduschad & fin. Det luktar himmelrike om mig dessutom, har nämligen världens godaste scrub som jag använder lite då & då, så jag inte ska tröttna & herregud vad gott jag luktar ;)

Idag ska jag neråt stan, ni vet, storshopparn har inte varit nere & kollat rean än. Det är ju nästan lite konstigt, har jag gått & blivit ekonomisk? Lär väl ska krylla av folk på stan idag igen, nyårsafton för guds skull imorn. Har inte det här året gått ovanligt fort? Jag har inte riktigt hängt med, men trots det minns jag knappt vad jag gjort det här året..
Vad ska ni göra imorn, nyårsafton, då?

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! :)

Min frågestund i bloggen är i full gång, kika gärna in och lämna några tankar.

kram/r

2008-12-30 @ 13:17:56
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: Melissa

Tack, du har också en väldigt fin blogg :D

2008-12-30 @ 13:59:07
URL: http://mmelissas.blogg.se/
Postat av: sanna

Först jobba sen vara hemma med en drogad oc livrädd hund!

2008-12-30 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback