fyfan

Jag är så trött på att bli behandlad som jag inte är ett skit värd, det står mig upp i halsen. Idag kände jag verkligen hur tålamodet & orken rann ner i benen & ut över golvet. Jag önskar jag kunde lämna skiten i den där pölen, men tyvärr sitter den fast i mig & är med mig överallt, gör livet surt för mig. Ingenting händer, iaf inte till det bättre, tvärtom. Det bränner bakom ögonen på mig av förnedring. Det känns som att vi har gått tillbaka i tiden, till 17-1800-talet där vi är av lägre klass, något de av högre klass kan spotta på & skratta åt, men jag, eller ingen av oss, är sämre än er. Utan oss skulle ni få jävligt mycket mer problem än vad ni anser är "problem" i dagsläget. Det stör mig så mycket & gör mig så in i helvete förbannad så det kokar i mig. Dårar! Jag orkar inte ens låtsas vara trevlig längre, riktigt känner hur hornen växer fram i pannan på mig.


Så, var bara tvungen att avreagera mig lite. Skriva är skönt. Tack gode gud för min fina blogg! Statistiken är på väg uppåt igen, under jul här var det väldigt stillsamt.. Jag älskar när ni kommenterar förresten, det roligaste jag vet är att godkänna kommentarer så fortsätt hemskt gärna, spelar ingen roll vad ni skriver bara ni skriver! =)

Kommentarer
Postat av: sanna

fy fan det blir jag så jävla arg på, fattar inte hur man kan behandla er så

2008-12-27 @ 16:27:58
Postat av: J.

Håller med dig, skriva är skönt! =)

2008-12-27 @ 18:25:37
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Angelique

Låter inge kul, vad är det som hänt om man som okänd får fråga? :S

2008-12-27 @ 19:33:24
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback