uuuh

Idag har jag varit duktig och pluggat. Fick nya uppgifter på naturkunskapen om cirkulationen och blodet, kul när man redan har två uppgifter fortfarande kvar. Gjorde i alla fall klart alla 24 frågor om blodet o de där nyss och även genetiken så det har jag skickat till honom. Bara etologin kvar då, men det är nog så svårt, jag orkar inte studera ett djur, gah..

Ulla-Lena vet inte om jag ska få ett G eller VG på sången, jag vill ha VG. Bad henne tänka snällt, så jag hoppas hon gör det. Måste få VG.. Jag har tyckt att jag i övrigt har rätt bra betyg, men jag kommer fan inte komma in på en enda utbildning :( Har ångest för det nu, vill ju verkligen plugga till sjuksköterska, men det känns rätt omöjligt och alldeles för långt borta just nu. Skolan tar fan kål på en på många sätt, man kommer ju fan inte ens få lugn och ro när man tagit studenten, men efter måndag är det i alla fall hyffsat lugnt. Måste få ihop en novell bara. Vad ska jag skriva om? :s Blir helgen arbete + studera råttorna. Åh jag orkar inte :(

Mycket trist jag skriver i min blogg nu alltså, det händer inte så mycket spännande i livet precis och jag är förkyld :(:( blääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback