tatuering

Idag fikade vi på lektionstid och fick dessutom det betalt av skolan, det är superbra det! Dock är det inte helt smärtfritt, vi måste skriva ett reportage om maten och servicen, men det får väl gå fort. Vi var ju tre stycken så! I övrigt så har jag gjort klart min fotopärm och alla bilder som ska in till lärnarna idag, känns skönt att för en gångs skull ha varit klar i tid utan att behöva stressa. Fotokursen kommer jag sakna som tusan faktiskt, speciellt att framkalla bilder..
På idrotten gjorde vi nåt skitkul, en tävling grupper emellan med olika stationer. På en station skulle man träffa rockringar runt en "stolpe" och på en annan kasta bollar i uppsatta rockringar, skitkul men jag och Stina förlorade stort. hehe.
Sen gick vi som sagt och fikade och jag åt grillspett med strips och tsatziki, såå himla gott! Mer såna dagar! Efter det blev det solning och sen gick vi iväg till Beda som fick måla min tatuering, den vart supersnygg så nu ska jag nog göra den! Är himla nervös bara, magen ska ju va det ondaste stället men det lär ju ska va en uthärdlig smärta i alla fall. När Emma ska tatuera sig ska jag avboka min tid hos Sebbe. För det första är han grymt otrevlig sen har han jordens väntetider. Inget jag har lust att vänta på faktiskt..

Funderar på att kolla på film ikväll, a walk to remember igen kanske. Den var så fin! Såna filmer tycker jag om..
image18
Tatueringen. Blev riktigt snygg..

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh den blev fin :D!! när ska du göra den? :D.. det kommer gå bra ska du se :). jag är också nervös nu, ihh! kommer ha mensvärk den dagen också förmodligen, ingen hit att ha menvärk samtidigt som man blir tatuerad kanske :P haha!

2007-05-12 @ 10:35:58
URL: http://emmaherlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback