stressande

Idag är det fredag, känns som att det borde va söndag. Himla skönt att det inte är så. Fick på nåt vis för mig att cirkulationen och blodet skulle va inlämnat på fredag, men det är ju på måndag. Visserligen är jag ju typ klar, men jag måste skriva om det lite och det tar ganska mycket tid att skriva om 24 frågor. Så kan det gå om man är lat!
Måste även skriva en insändare till vår klasstidning, vad jag ska skriva om vetefan. Att det aldrig tar slut..

Idag var sista dagen man skulle få svar om man fått jobb eller inte, jag har fortfarande inte hört ett skit. Sjukt dåligt, till alla andra har de ju ringt för längesen om intervju och även skickat ut brev till de som inte fick. Varför inte till mig? Marianne skulle iaf höra efter på Björkliden om det finns platser kvar, hon är en ängel :D Vet inte hur jag och mamma ska klara oss ifall jag inte får jobb. Eftersom hon har halv sjukpension får hon ju inte alls mycket pengar och i och med att jag inte får studiebidrag längre försvinner 900 från hennes månadsinkomst och från mig försvinner 1200 som var underhållet! :( Fattar inte hur folk som aldrig jobbat egentligen klarar sig.
Blir till att söka till jysk osv, men jag vill ju jobba inom vården, det är där jag hör hemma känns det som....
Med ens ser jag inte fram emot studenten lika mycket faktiskt, det är bara en stressande tanke just nu..

Idag är jag både glad och nere, går lite upp och ned, men jag borde nog va glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback