skit skola

Försöker verkligen få ihop en novell, men det blir bara massa strunt av allt. Kommer inte på vad den ska handla om ens, vad är spännande? Fattar inte hur jag kan ha blivit så dålig på sånthär, förut fick jag ju alltid en massa idéer om allting. Det är verkligen kris att lämna in den här nu, snart försent, men vad ska jag göra? :S Allting blir bara skit som jag skriver nu.. Jag är återigen stressad, suck!

Imorgon ska vi filma med klassen till avslutningsshowerna. Vi vet inte alls vad det ska handla om egentligen men vi får väl komma på lite efter hand helt enkelt.

YES, gjorde klart novellen nu och den vart bra och oväntad och dessutom kom jag på idén alldeles själv :D Nu måste jag bara skriva klart om cancer eller hjärt- och kärlsjukdomar till NKn. Det hör till den roligare biten, men först ska jag äta lax och potatis!
Det känns såå skönt just nu, har skickat det absolut sista som skulle va klart till skolan. Vilken lättnad det är. Nu är det bara 12 skoldagar kvar, sen är det studenten. Dock ser jag inte fram emot det lika mycket längre. Känns som att jag inte har nånting att se fram emot alls. Vad ska jag göra efter allting? Jag vill vara lycklig och iaf vara säker på en sak..

Ylva, mammas kusin som bor i USA var här och hälsade på idag, det var kul att se henne igen, men vissa saker i hennes liv fick mig att komma till instinkt. Det kommer nog aldrig gå min väg, det som jag önskar är nog för långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback