Roligt :D:D

Jag är såå himla trött nu så det är inte klokt. Vill bara lägga mig och sova, tror det blir en tidig sänggång för min del! Festen hos Stina var superkul, vissa åkte hem vid nio redan, men det var då vi började ha som roligast faktiskt. Blev en del udda samtalsämnen, Tomas erkände att vi faktiskt pratar mycket mer om sex än vad killar gör. Vi spelade även kubb och mitt lag vann stort ;)
Somnade väl runt ett eller så, vi hade tänkt ligga och prata men somnade självklart i stället. Innan låg jag och mumlade på om att jag tänkte mig att lakanen var zebrafärgade eftersom jag såg ett sånt mönster framför mig när jag blundade, hehe.
På morgonen sen trodde jag bara att det var jag och Sanna som var vakna, så sa jag att det skulle va skönt med nässpray och vips var det framför ansiktet på mig. Tomas var inte bara vaken utan även kvick, det var lite roligt :D Somnade om och drömde en massa konstigheter, sen väckte Stina oss o vi gick ner och åt frukost, var liite svårt att få ner. Gick ut och gick en promenad med Lajka och solade sen, sköönt :)
Innan vi åkte hem åt vi fisk- och skaldjursbiffar, hur gott som helst!
Nu sitter jag hemma och är fan mer bakis än i morse, jag som nyss skröt över att jag inte var det ;P Var tvungen att duscha nu för jag stank gammal fyllegubbe, bläh..

Vill inte till skolan imorgon, usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback