Ni behöver inte läsa om ni stör er på gnäll :P

Åh jag är så jävla irriterad på allting just nu, så jag får bita mig tusen ggr i läppen för att inte skrika åt folk. Blir tokig på minsta småsaker, allting upprör mig. Fan vad störande det är att känna såhär. Borde inte va bland folk, minsta lilla och jag exploderar kan jag säga. Sover dåligt tror jag för jag går runt och är ständigt trött. Tror att jag sover bra hela nätterna för jag vaknar ju aldrig o så, men nånting stör mig antagligen eftersom jag vaknar helt utmattad. Känner mig som en levande zoombie som går omkring och är arg hela tiden. Huvudvärk får man på köpet också, det är inte ett dugg kul.
Önskar jag bara fick va hemma och bara va. Tur att det bara är halv vecka i skolan, skulle aldrig palla en hel just nu.
Vet inte egentligen vad jag tycker är jobbigt just nu, det är en massa, betygen bland annat. Jag har för dåliga betyg för att ens va i närheten av att komma in på det jag vill. Det känns som att allt man gjort har varit förgäves, jag får ändå ett dåligt snitt trots att jag själv tycker att jag har ganska bra betyg. Iaf VG rakt igenom. Nu mera är man tvungen att ha en massa MVG för ens ha nån chans.
Sen har vi det här med jobb, verkar inte som att jag får nåt och det tycker jag är förbannat underligt om jag ska va ärlig. Skickade ett mail till en i kommunen, men har de svarat? Nej, självklart inte. Borde väl ringa egentligen, men jag är för feg! Hur jävla stört är det inte då? jag har jobbat sen jag var 16, inte fått ett enda sommarlov, men nu när jag verkligen behöver jobb eftersom jag går ut, nej då får jag inget. Fan vad jag irriterad jag blir på allting. Hur ska jag klara mig om jag inte får pengar? :( Ska i alla fall söka jobb på jysk, men där har de ju säkert redan satt sin personal. Var ju bombis på att jag skulle få inom kommunen!
Jag har ont i handen också.. Det skär som knivar så fort jag rör på den :(

Åååh ni får ursäkta mitt gnäll om ni läste hit. Orkar inte med allting just nu bara :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback