kul med klassen :)

Idag hade vi bestämt att vi skulle filma med klassen till avslutningsshowerna som är snart. Innan det hade vi ett "hål" på fyra timmar eftersom bildarna skulle ordna till i konsthallen till deras utställning. Jag, Sanna och Alex tog därför en tripp hem till honom och körde deras nya gräsklippare och hälsade på hundarna. Körde även runt en del i brist på annat. Hälsade på andra halvan av klassen, men Daniel (bildlärarn) var dum mot Alex så vi fick åka igen. Blev en sväng ner till Näset och en ner till Tower Beach, sen blev det stan. Jag tänkte kolla på bikinin igen som jag hittade på intersport, upptäckte att jag inte hade några pengar på kontot bara, irriterande! Det var bara att ringa efter Alex eftersom min jacka med bilnyklarna låg kvar i hans bil, han fick köra oss till min bil nere vid skolan lata som vi är, sen åkte vi hem och satte över pengar, så nu har jag köpt bikinin :D

Åkte sen ner till skolan igen och väntade på Stina och de andra, sen bar det av till destination okänd och filmade lite. Blåste nåt så förskräckligt, men maten smakade bra och vi spelade lite boll. Var faktiskt kul, vi har inte gjort nånting tillsammans med klassen knappt på de här tre åren. Känns som att åren rusat förbi mest..
Hoppas på att filmen blev bra nu.. Vi hade ju inte direkt planerat nåt så det blev rätt improviserat :p Säkert rörigt som sjutton..

Måste sova tidigt ikväll, känns som att ögonen bara ramlar ihop hela tiden, jobbigt men ändå skönt. Har bara jävligt ont i magen just nu. Åt mat hemma hos Stina med mjölk i. Åt en tablett men det hjälper inte alltid, så nu sitter jag här med kramp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback