helg

Skönt med helg, trots att den här veckan har varit kort har den känts som en evighet. Har lyckats gjort klart mina 7 bilder +hasselblad till Fotokursen. Fick reda på att jag måste skriva en argumentation och en novell till svenskan med, hade jag förträngt. Attans att lärare ska ha sån koll! Naturkunskapen glömde jag i skolan, suck. Tänkte till och med på det, att jag inte skulle glömma det, men såklart gör jag det! Skitsamma!!

Imorgon ska jag grilla och (förmodligen?!) festa hos Stina, ska bli jätteroligt :D Jag och Sanna ska ner på marken imorgon runt 12 och sen blir de systemet efter det. Faktiskt första gången jag går dit efter att jag fyllt 20, fan va skyldig jag kommer känna mig :O Har inte fattat att jag faktiskt är 20 än... Kycklingfilé i vitlöksmarinad blir det att grilla iaf. Myys :) Hoppas vi har skjuts hem iaf, för jag vill gärna sova hemma!
Det blir att sova hos Stina imorgon i stället, blir enklast så eftersom Sannas bussar går så jobbigt!
Kollade nyss på talang 2007, stör mig lite på deras val ibland. Bara det kommer ut nån tönt o sjunger så går de vidare varesig de är bra eller inte. Tycker de kan söka till idol i stället, här vill man ju se häftiga saker, sjunga kan ju i princip vem som helst. Tycker inte det är en talang på det viset som jag tänker mig att det där programet ska innehålla faktiskt..
Nu ska jag kolla mullvaden, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback