.....

Jag är besviken. Fick tillbaka religionsprovet idag och jag fick ett halvt jävla poäng från MVG. Gränsen för VG var till 38 och jag hade 38,5, men hon menade att det inte var MVG. Fick bara VG i slutbetyg, jag blir ledsen för mina betyg räcker inte alls till. Kommer aldrig bli det jag vill. Jävla skitskola! Känns inte som att det är nån mening att kämpa och stressa ihjäl sig iaf och det suger. Jag hatar att bara va medelbra, det är det värsta..
Vill plugga utomlands, är fortfarande sugen på turismutbildningen i Belize! Bara man kommer härifrån så..

Skönt att vara långledig nu iaf, måste göra lite experiment på råttorna och jag ska slinga mitt hår.. Mamma är så jäkla seg bara och vill inte hjälpa till, som om de är så jobbigt menar jag. Hade tänkt  fråga Mia, men hon är ju inte hemma :(

Nej nu ska jag åka till Emma så hon får slinga mitt hår :D snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback