.....

Idag var det en väldigt kort skoldag, bara en lektion och eftersom sånglektionerna är slut så är jag helt ledig i eftermiddag. Måste bara skriva den där jäkla novellen, jobbigt när man inte har några som helst idéer. Nån som har nån bra idé kanske? Kanske ska skriva om något som hänt, det brukar bli rätt bra men jag orkar inte. Vill att allting ska va slut nu. Efter måndag är det lugnt, ska bli helt underbart. Då ska vi dessutom "öva" på studenten, va overkligt de känns. Jag har inte bestämt mig för om jag ska bjuda pappa och Jenny än, men presenter är ju aldrig fel men problemet är väl mest att vi inte får plats :s

Jag funderar på att tatuera mig i veckan, men Koffe skrämde upp mig rejält idag :D sa att man hör o känner när nålarna kommer emot höftbenet, hjälp! Ska iaf med Emma imorrn och kolla när hon gör sin! Ska bli intressant..
Nej, nu ska jag sätta på spagetti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback