en liten lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, och det vill jag aldrig sluta med

2. Har du sett din bästa vän gråta?
jadå

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
såna där droppar, typ A-vitamin eller vad de nu var?

4. Vad åt du senast?
har inte ätit något idag, så det var väl det jag åt igår som jag har glömt vid det här laget :o

5. Har du fått någon komplimang idag?
nej, tack o lov

6. Har du varit med i en rättegång?
bara ett rollspel i 7an:P

7. Är du polare med grannarna?
polare? de är typ 60-70+ allihop

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska, och så kan hon vissa ord på engelska hon är stolt över

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
det var i naveln och det var längesen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
iförrgår

12. Gay?
näe

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja, men det var också längesen

14. Har du äggat någon?
ne

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
öh ne.. det skulle jag nog inte ha tålamod till

17. Har du varit på stranden?
massor, inte i år dock

18. Har du haft en stalker?
ne

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
haha nej

20. Hur bra är din syn?
Mja, den var bra men den börjar bli sämre

21. Har du varit på ett party?
ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja kanske

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
att det var konstigt för jag har rätt dåligt med bröder

24. Har du varit utomlands?
ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
jajjemän

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Lauras för att hon är en av mina bästa vänner :)

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
ja jag skulle tro de va :D

28. Var är dina syskon just nu?
Gbg

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
jag glömmer dem så fort :/

30. Vem ringde dig senast?
oj, jag vet inte. de ringer inte så ofta här

31. Vilken tid gick du upp imorse?
halv nio

32. Vad ska du göra i helgen?
jag ska inte göra nånting

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Film ikväll? prft hahaha

34. När var du riktigt sjuk senast?
det var ett par år sen

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
jag tar inte på kändisar, tar inte på nån för den delen :P

36. Vad finns i din bakficka?
ingenting

37. Har du färglinser?
nej, vill ha

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
går på toa

40. Vad ska du göra efter det här?
Äta hoppas vi på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback