en del klart..

Hinduismenprovet avklarat nu, fan så skönt. Det var ganska enkelt men det vart långa svar på allting eftersom det mesta skulle motiveras och diskuteras, phew. Efter det gick jag till skolsyster så hon fick titta på min hand. Hon trodde att det kunde va en sena som trycker på en nerv, men det kunde va muskelinflammation med så är det inte bättre tills imorrn så skulle jag komma dit igen så skulle vi ringa till vårdcentralen. Känns onödigt för en hand, är väl en sak om jag skadat mig, men det har jag ju inte!
Framkallade mina bilder sen, blev nåt fel med negativet så det var bara ett fåtal bilder som blev nåt, men de som var vart jättebra. Knappt en enda repa och jag fick dessutom till en jättefin bild på Stina vid det fina trädet på bregårn med både långt och kort skärpedjup och även en motljuskompensation på Erika som vart dyngbra! Nu är jag färdig med de sju analoga bilderna. Hasselblad ska jag framkalla imorgon, hoppas det blir lika bra! Har inte tid att ta om..

Det är varmt o fint ute idag, skumt egentligen! Så fort vi är lediga är de kallt men när skolan är igång igen blir de dyngvarmt.
Just det, jag fick min film idag, a walk to remember. Blir de att kolla på ikväll o säkert grina lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback