avklarat

Uppspelet avklarat, fan vad skönt!! Det gick hyffsat bra, var väl lite missar i början för att jag var så nervös men skitsamma :) Är glad att det är över nu och jag är glad över att jag tog tag i mig själv och gick iväg, det känns såå mycket bättre när man klarar nåt man varit nervös för och sen klarar av det!
Åkte iväg till solariet direkt efter, köpte en solkräm som ska förstärka det bruna, fräknarna vart faktiskt mörkare iaf och det luktar supergott om mig nu, mmhmm. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det luktar men.. kanske cocos, men de luktar iaf gott!!
Sitter och äter grillade kycklingbitar och lyssnar på sunrise avenue nu, skönt det är att sluta tidigt:) Måste plugga sen också, usch! fattar inte frågorna på naturkunskapen. skitsvårt!
Nu har jag gjort klart argumentationen och den aktuella frågan, satt o målade massa i paint igår med så halva naturkunskapen är klar med, fick hoppa över det jag inte fattade vilket var en del.
Jag är sjukt sugen på kebabpizza med pommes och framförallt CHIPS, oh ge mig! Det tär på mig då jag inte ätit såntdär på länge, jag ska inte ge efter nu heller. Får bli sallad ikväll om jag fortfarande är sugen. Måste passa på att tanka min bil då också, var jävligt längesen jag gjorde det, typ två månader sen :o
HUNGRIG, gah. Kom hem då mamma så jag får mat!! Ska snart börja laga den här, spagetti och köttfärssås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback