5 av 5+ :D

Idag hade jag samhällskunskap på morgonen och skulle fråga Gunilla om jag låg efter med något, så vi kollade igenom och jag hade inte följt en aktuell fråga. Det vi skulle ha gjort från början var att följa regeringsbildningen och det orkade inte jag, så jag frågade vad jag då kunde skriva om. Hon föreslog presidentvalet i Frankrike och frågade om jag visste vem som vann, då svarar cp jag "Jag visste inte ens om det där!" Hon tittar då på mig och säger "Då kan du ju inte få bra betyg i samhällskunskap, man måste följa nyheterna för att få det!" O.o Fick dra till med att jag säkert visst kände till det och att jag kollar på DN och aftonbladet på internet ^^ fyfan, hoppas inte hon antecknar, för jag låg nämligen väldigt bra till för ett högt betyg. Jag tänker inte alls värst mycket, men har i alla fall skrivit den där skiten nu, nästan klart! Dyker upp så mycket nya saker jag har slarvat med så jag hinner ju inte beta av de gamla sakerna.
På min sånglektion hade alla sångelever teorilektion, kan väl inte säga att det var kul att glo på en timmes lång film men det var ändå liiite intressant. När vi åkte därifrån höll jag på att rulla på Ulla-Lenas bil ^^ Hon hade ju jordens uppförsbacke på sin infart och hennes stod ju nedanför min, fyfan gasade som en tok och Sanna skriker "Haha! kolla hennes min!" så  var bildörrn öppen, haha. På naturkunskapen sen visade det sig att jag hade fått 5 av 5+ på min uppsats, det var en av de bästa uppsatserna han hade läst sa han, woooo :D

Kul jag är som bara skriver om skolan, men jag hinner ju aldrig med nåt annat på dagarna :P


Jag vill inte ha imorgon!! Fyfan, hata jävla uppspel. Den som kom på det vill jag strypa långsamt. Känns som att lärarna sitter och njuter. BLÄ! Vill inte, vill inte! Men jag kan ju inte sjukanmäla mig, det är för genomskinligt och dessutom vill jag inte äventyra mitt betyg som säkert ändå är dåligt iofs.. Blir tokig om jag offrar mig för ett G! Det som känns bra är väl att alla känner i princip samma sak, så det är ju inte bara jag.. men usch ändå! Är jättenervös och jag vet inte ens när vi ska va där imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback