uppdatering

Dum jag var som badade när jag är sjuk, men jag har ingen lust att låta det hindra mig. Vill ju passa på nu när det är sommar. Sjuk kan man vara på vintern! Nu är det bara så att jag har tappat rösten, skär sig typ fyra gånger i varje mening och det låter för hemskt :( Tycker jag har ont i lungorna med, men det inbillar jag mig nog bara i stundens hetta. Hoppas jag inte inleder mitt jobb med att vara sjuk, aldrig vart sjuk därifrån och har inte planerat att va det heller. Nej, jag föredrar att hålla mig på benen!

Min minsta råtta är så sjukt jobbig, hon hänger på gallret och biter som fan. Är inga mil ifrån att hälla en flaska vatten över henne kan jag säga, fyfan! >_< Mitt tålamod är nere på noll och nu kom jag precis på att jag lovade mamma att sätta på ugnen åt henne, har jag gjort de? hehe

Usch vad krasslig jag är *hostar* Har jag feber, DÅ är det fan synd om mig. Kan inte mamma komma hem då så jag får klaga? Tror jag ska hålla mig hemma imorgon faktiskt, så det kan gott bli dåligt väder! *ego*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback