Sunne

Var väl inte allt för kul kanske, för de första var jag sjuk och sen vart de segt när jag väntade på Stina, iaf i måndags för då kunde jag inte följa med på skolan, så jag satt i bilen mitt i solen eftersom det inte fanns nån skugga nånstans. Svetten bara rann och jag fick klä av mig, på skolans område, hett as hell :D men sen åkte vi och åt på ett ställe som hette strandcaféet, var massa mat och hur gott som helst, efter det åkte vi tillbaka till skolan och mötte några av de andra eleverna och badade i den enas pool, vi trodde det skulle va en biff pool som man kunde simma i, men det var en såndär uppblåsbar, stor var den dock! Var kul en stund, men vi åkte hem rätt tidigt och gick och satte oss i "samlingsrummet" och pratade med några tjejer som bodde på samma vandrarhem som oss. En var grymt jobbig och jordens besserwisser. Allt vi sa skulle hon säga emot och berätta "hur det var", hemsk! Vi gick in till oss efter ett tag, för man stod inte ut!
Idag var jag iaf med Stina på skolan, hon skulle göra en fotouppgift och det var skoj :D Inte lika varmt idag heller, var faktiskt skönt. Gillar inte att gå påklädd i den här värmen!
Körde hem på cirka 1 timme och 15 min och gick sen på stan tills Stinas mamma hämtade henne, jag hittade en klänning som jag köpte, Stina hittade skor för bara 100 kronor :D

När jag kom hem hade jag fått ett brev från kulturskolan om att jag blivit antagen som fördjupningselev inom sången. Vet inte om det var bra gjort av mig att lyckas med det eller inte? Har inte heller bestämt mig för om jag ska tacka ja eller inte. Ensemblen tar emot faktiskt, men jag vill ju ha lång sånglektion och pianolektion. Får se vad jag tar mig för..

Imorgon ska jag till jobbet och få mitt schema, hoppas det är snällt och att jag INTE jobbar på midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback