studenten

Så skönt att vara ledig idag och imorgon, det behövs för jag känner mig faktiskt krasslig och vem vill vara sjuk på sin egen student? Jag vet inte, men på nåt sätt känns det sjukt overkligt. Kommer allting bli lättare nu eller kommer jag längta tillbaka till skolan? Längtar jag tillbaka dit är det ju bara att jag börjar plugga igen förstås. Vet inte vad jag vill göra i höst heller, helst inte stå på någon vikarielista till vården i alla fall. Funderar kanske på barnomsorgen? Får jag ingenting blir det väl transcom...blah
Jag vill inte känna mig vilsen längre..
Grattis<3

Idag ska jag ner till stranden eller nåt och sola med Stina och Elin sen ska vi ner och kolla på de som ska på bal  och fota lite:)

Ringde precis till kommunen nu, fick egentligen inget svar som jag fattade något av men jag fick i alla fall ett nummer till någon desiré, jag hade tydligen hamnat i handikappomsorgen. Hon sa i alla fall att de inom det hade dröjt väldigt mycket, men förmodligen är det väl bara med att säga nej då? Men tydligen stod jag iaf på nån strövick lista, well.. bra att de informerar alltså :P Kul att man har nån aning. Men det verkar ha varit något underligt med det här, en tjej som är utbildad undersköterska fick heller ingenting. Hur sjukt är inte det då? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback