SJUK

Jag ser inte fram emot att jobba imorgon precis, mindre än innan. Har fått feber, tappat rösten och mår allmänt kasst. Antar att det var riktigt dumt att åka och bada igår. Hoppas jag blir bättre under dagen för jag tänker absolut inte sjukanmäla mig..

En sak undrar jag verkligen.. Vissa personer säger sig ha hittat den rätta och det är så otroligt sockersött och kärleksfullt, men så tar det slut en dag av nån anledning som egentligen kanske inte har med känslorna att göra och personerna i fråga hittar en ny innan de ens hunnit blinka. Man kan knappast har varit kär i den förra killen eller så är man bara sjukt desperat efter att ha nån, men vad är det att sträva efter? Jag vill i alla fall va kär och lycklig och se in i framtiden tillsammans med den personen. Vill inte ha nåt halvdant bara för att. Det är så sjukt så det är inte klokt, snacka om att va kär i kärleken och inte klara sig på egen hand. Jag är hellre singel än är med nån jag inte vill ha och jag tror knappast man kan hitta en ny så snabbt efter att man nyss var superkär. Det kan de ju försöka lura i nån annan.
Var bara tvungen att skriva det där för det är en av de saker jag stör mig grymt mycket på..
Hur tusan ska jag orka jobba imorrn? Mår inte alls bra just nu. Tur att det bara är bredvidgång imorgon och på tisdag, det är inte fullt så ansträngande men jag orkar inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback