schema

Idag var jag på jobbet och fick mitt schema för sommaren. Jobbar 18 juni - 12 augusti. Det var inte allt för långa och jobbiga dagar. Känns helt okej faktiskt, hade ju helt klart varit skönare att vara ledig och söka jobb till hösten men jag tackar inte nej till pengarna. Synd att de inte hade höjt min lön för i år, 19åringarna hade fått fem kronor mer.
Just det, jag jobbar inte på midsommardan/söndan så då kan jag åka till Stina och Elin. Får se om jag ska dricka eller vara nykter, det är frågan det, om jag orkar. Hoppas de har fått sin pool då och hoppas framför allt att det är varmt!! Gärna varmt i helgen också vill jag ha, så det blir Vattenparken i Sunne, skulle vara sjukt kul. Ska åka till Ronja i Oslo snart med, kollade nyss resor men det är rätt dyrt just nu, men så fort det finns nån billig tar jag den :D

Oh, Madde gav värsta förslaget förut, hon hade fått ett jobberbjudande i Bulgarien där man fick bo gratis osv, fan att det inte kom lite tidigare, innan de ringde och erbjöd mig jobb på Boken, men men, man har ju hela livet framför sig att göra spontana saker. Har kommit fram till att det är det jag gillar bäst!!
Nej, nu ska jag läsa

Är förvirrad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback