list

hej, uppge din ålder: tjugi
vad åt du till frukost? jag åt ingen frukost
hur spenderar du sommaren? jobb, jobb och åter jobb
vad förfestar du på? heineken & cider
nätlinnen? euw?
vem hånglade du med senast? Sanna
vem fick du senast en komplimang av? Jag vet inte
vad är riktigt jävla töntigt? byte av partner HEEELA tiden
när gjorde du senast bort dig? Studentstatt
vart köper du dina kläder? H&M
varför gör du sånna här test? Tidsfördriv
schysst film du sett nyligen? A walk to remember
vad gör dig riktigt opepp? Jobb
när är någon söt? När den gör något sött oväntat
har du raggat på internet? naej
hur bor du just nu? med mamma i lägenhet
trivs du med hur du bor? ja, men jag vill flytta till eget
övrigt att tillägga? Letar eget
vad har du för puder? L´loreal (?) nånting. den blå asken
har du använt någon hårprodukt idag? nej jag använder aldrig sånt
hur många speglar finns i det rum du är i nu? en stor
var är du nu? mitt sovrum
har du bråkat med någon idag? nej faktiskt inte
saknar du någon nu? ja, alltid
isåfall vem? ...
röker du? nope
dricker du alkohol? Ibland så
vad köpte du senast? jag minns faktiskt inte
när var du i en affär senast? det minns jag inte heller, har ju vart sjuk ett tag .p
mötte du någon du kände då? kanske jag gjorde
tycker du om dina grannar? jadå :)
anväder du icq eller msn? msn
hur många datorer finns i ditt hus? två
när fick du senast en present? studenten
vad har du för framtidsplaner? flytta just nu
när gjorde du senast något riktigt dumt gör alltid saker jag ångrar
vad drack du senast? heineken
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? sällan
har du några högklackade skor? ja ett par stycken som står och samlar damm
vilken är din favoritfärg? rosa/svart
sämsta färg då? orange :S
har du blivit hotad via telefon? ja, haha
vilket av wasa?s knäckebröd tycker du mest om? det gula
absolut dance eller absolut music? music
goth eller pop? pop
vad har du för planer till helgen? va hemma och vila
har du en hårborste i din väska? naej
har du stadigt sällskap? nej
hur många lampor har du i ditt rum? två-tre stycken
varför är alltid tak vita? vet inte
vill du ha barn? ja nångång
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? knäpp?
vilken färg har du på dina underkläder nu? svart och rosa
vad tycker du om sex and the city? Bra
gillar du dokumentärer? jaa
längtar du till din nästa födelsedag? nej, känns som att de kvittar
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? nångång kanske
har du rakat dina ben någon gång? eh ja
är du feminist? nej
vilka språk kan du prata? svenska engelska
skulle du kunna ha silikonbröst? ja
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
cigaretter då? 18
borde man få röka på pubar? ja
är du sugen på något nu? njae
brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? jag har ingen hund
vilken är din favoritkaka? gillar inte kakor :S
när fikade du senast? det var ett tag sen
vilken stad är din mamma från ursprungligen?  karlskoga
hur många hål har du i öronen? två men de har nog växt igen
vem pratade du med senast? mamma
vad pratade ni om? haha jadu
brukar du bada i sjöar om somrarna? always, inte så mkt att välja på här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback