lägenhet?

Nu har jag hittat en intressant lägenhet här på flygfältsvägen 5A, dock var hyran lite väl hög. Kostar lika mycket som trean här gör, vet inte om jag ska fylla i en intresseanmälan, funderar på det, fast det är en hel del som måste göras innan jag kan flytta in iaf, köket var gräsligt med knallgula luckor, mörkbrunspräckligt kakel och grått golv, euw. Måste höra med Magnus om han hinner fixa det innan isf. Även nytt golv behövs i sovrummet där de också var grått, snyggt? Knappast..

Har precis lagat mat här, skink- och kycklingpaj, skulle va vitt vin i och jag borde ha lärt mig att jag tycker det är sjukt äckligt sen jag fick vitvinssås på en restaurang en gång x( Ändå hälldes det i och nog fan smakade det äckligt, hoppas att det blir godare i själva pajen, bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback