krångligt allt är

Har funderat lite på, om det nu är så att jag får lägenheten, att ta ett lån till den, på så sätt har jag kvar mina sparpengar vilket känns lite säkrare. För lägger jag ut den summan den ligger på nu betyder det att jag kanske bara har 7000 kvar att leva- OCH renovera för. Det blir nog lite tajt skulle jag tippa på! Men tar jag ett lån på 20000 borde resten kunna lösa sig. Hoppas bara jag får ta ett lån, men mammas kompis sa att man kan sätta lägenheten som säkerhet och det låter ju som en bra deal?! Får gå ner till banken i veckan och höra vad de säger.
Har skickat runt en massa mail här nu till bland annat arbetsförmedlingens kundtjänst. Måste veta vad som händer om jag helt plötsligt blir arbetslös. De har inte svarat än, kommunen har ju jävla problem med att bry sig om människorna tydligen. Man får aldrig klara svar om nånting..

Jag är tung i huvet som tusan, hostan vill inte ge sig och jag blir snart tokig. Vill absolut inte jobba helgen, men jag får tänka på pengarna som jag måste ha! När jag tänker på att jobba på Boken i höst mår jag nästan dåligt ärligt talat. Hoppas jag får va på de andra avdelningarna! Ska nog skicka iväg ansökan till jobbet som personlig assistent nu.. Pallar knappt det här jobbet. Fattar inte hur fan jag ska stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback