hoppas

Samlar väldigt många vuxenpoäng här nu, håller för tillfället på att söka jobb som personlig assistent. Egentligen tror jag väl inte jag har så stor chans eftersom det var till ett barn på 12 år, men försöka kan man ju alltid :)
Ska snart iväg och klippa mig också, men innan det ska jag ringa hemnet och se hur budet på lägenheten ligger just nu! Hoppas VERKLIGEN att ingen lagt nåt bud så det fortfarande ligger kvar på 25000. Vill ha den här lägenheten även om det krävs mycket jobb på den...
Får väl se vad jag tycker om lägenheten på frödingsvägen med, men det ska ju va så otroligt små och jag hatar att pruta ner pris o sånt :P

Nej ska klä på mig nu och ta balsam i topparna för de ser förjävliga ut. Frisören kommer hoppa i taket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback