borlänge?

Snart ska jag ner på stan, det absolut viktigaste jag ska ha är nässpray eftersom jag håller på att bli galen på att inte kunna andas, sen ska jag även beställa en klipptid + slingor tänkte jag. Nästan så att jag skäms nu dock eftersom jag inte klippt mig på så himla länge, håret ser förjävligt ut minst sagt, men hatar man att klippa sig så gör man. Får väl ta en sväng med saxen själv innan..

Kanske blir Borlänge över midsommar, ända problemet är väl att jobbar fram till 15.30 på själva midsommar, men är ledig resten av helgen sen. Beror väl på vad Elin och de säger. Ska ju hinna med den traditionella planksteken innan vi åker då med. Skulle va kul i alla fall, älskar att bo på campingar och tvätta håret i sjön, det är såna saker som gör livet värt att leva typ :D

Jag vill ta itu med mitt liv, hösten känns otrygg, vad ska man ta sig för liksom? Känns inte som att timvikarie är något för mig, jag vill ha ett fast schema om jag ska jobba. Men vad ska man göra i höst? Jag känner mig mest bara vilsen och ensam. Känns som att mitt liv aldrig kommer ordna upp sig, allt är ett frågetecken och jag är för feg, men det kanske är såhär jag vill ha det? I alla fall på ett sätt. Vill bara glömma allt och må bra nu!

Kan inte alla som läser min blogg skriva sitt namn?! Jag är sjukt nyfiken

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ptjaw, jag läser den då och då ^^ checkar även din bilddagbok ibland.

2007-06-19 @ 16:47:17
URL: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback