Bäbis

Mammas kompis Carina fick nyss sin bäbis, en liten flicka som ska heta Frida =) GRATTIS. Hoppas de får komma hem snart så man får titta på den lilla



Sitter och tittar på lägenheter och har hittat en jag fastnat för, ligger där jag vill bo och kostade inte mycket alls. http://www.blocket.se/vi/12069749.htm?ca=8_s Men så kommer man till det där hur fan man ska få ihop 55000kr då man inte får ta lån som student. Mamma skulle aldrig gå i borgen för mig och jag har inga andra släktingar. Lycka till att få ett fast jobb liksom, ska jag vänta på det kommer jag bo hemma tills jag är 30 säkert. Och om nu någon skulle gå i borgen för en och helt plötsligt en dag får man inte längre nåt jobb, vad fasen gör man då? Att bli vuxen är väl inget att hänga i julgranen precis. Ingenting är enkelt då längre. Man kanske helt enkelt får sluta med att bara se på den trygga sidan jämt och ständigt, man kan aldrig vara helt säker på nånting, man har aldrig några garantier för nåt. Jag vet att det i alla fall vore jäkligt skönt att komma hemifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback