wishing you were somehow here again

Nu har jag precis varit till lägenheten och lämnat av lite grejer. Obeskrivligt att låsa upp sin egna dörr, bara min dörr! Ska bli så skönt att få inreda precis som bara jag vill ha det, få lugn och ro.. Och när jag tröttnar på det är det bara att knalla tre minuter bort till mamma. Synd att det dröjer så länge, vill ha den klar nu nu nu! Kan knappt vänta med att beställa möbler. Kommer bli perfekt det här! Helena var den första att se lägenheten, imorgon ska Ylva och Jennifer kolla. Håller mina egna privata visningar här nu, men det blir roligare när allt är klart förstås!

Idag träffade jag som sagt Helena, vi gick till Paris och jag åt club toast, men vart aningen besviken. Fick inte den goda dippen, i stället fick jag ketchup! wtf, det är ju nästa bara för dippen jag beställer det där, störande!
Efter Paris tog vi en promenad genom ekmansdalen och satt sen där en stund. Var kul att se henne igen, måste va ett år sen sist eller så. Saknar henne på Björkliden, vi hade många roliga stunder där!

Just det, igår på räkbåten, hade vi sällskap av bland annat en tant och hennes karl vid bordet. Han satt och pratade om att vi ungdomar (mamma och jag) skulle orka äta massor. Tänkte inte riktigt på det där med "ungdomar" mer,  fram tills han säger: "Jaha, är ni kompisar ni eller?" hahah, mamma tog det självklart som en jäkla komplimang, jag vetefan vad jag ska tro. Ser jag ut som 30+ eller så? Nog för att mamma ser rätt ung ut, men 20-25? hehe njae. Nu kommer jag väl få höra det där i flera år kan jag tro.. OldieNathalie :)

Usch, känner mig rätt besviken på mig själv för tillfället. Förhoppningsvis är det väl bara en period, men jag känner mig så jävla ful och fet. MÅSTE börja träna innan jag får ångest på riktigt, passar sig inte att va en sånhär deg..  Dessutom känner jag mig så obekväm i ljust hår, borde ha lärt mig att jag faktiskt alltid har gjort det, varje gång jag blekt, men jag tror minsann alltid att det ska bli annorlunda den här gången. Måste färga tillbaka snarast, hatar att se mig i spegeln. Allt är säkert hårets fel, helt och hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback