Räkbåt

Räkbåten igår med massor av räkor, kaffe och allsång var toppen, vaknade dock med jordens magont och illamående vid 7 imorse. Var säkert majonnäsen trots att jag tog en tablett.
Får hoppas jag fortfarande vill äta räkor efter det här, så mycket har jag inte ätit nånsin, men det ska va värt pengarna minsann så det var bara att trycka, dessutom hade vi en liten tävling vid vårt bord! :) Var mycket bättre än förra året eftersom det var varmt. Kristinehamns skärgård var dessutom bra mycket trevligare än Göta kanal som det var i sist..

Idag ska jag träffa Helena, vi ska ner och fika. Var längesen jag såg henne. Ska bli kul att uppdatera sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback