IRRITERAD

Just nu är jag bara så jävla förbannad på allting, beror en del på att det är tisdag antar jag, vilket betyder jobb imorgon och jag vill bara inte va på den där jävla avdelningen!! Så jävla trött på det redan, känner mig så ovälkommen så det är inte klokt. Ska gå ner till chefen imorrn eller på torsdag och säga att jag i höst vill vara på de andra avdelningarna med!

Var iväg och kollade på lägenheten en gång till imorse och mätte och lite sådär, den var om inte ännu finare än sist. Tror jag vart kär i den första gången jag såg den! Den kommer bli såå fin när den är klar!
Efter besöket i lägenheten åkte vi till IKEA, jag köpte bestick, glas, tallrikar, ett par tofflor, ett överkast, underlägg till tallrikarna och säkert nåt mer, kollade även upp de möbler jag vill ha och tänker köpa. Hittade ett annat alternativ till soffan jag innan tänkt. Det alternativet var både snyggare, bekvämare och framförallt billigare än det först tänkta. Jättefin! Dock kommer det ju dröja väldigt länge innan jag kan flytta in med tanke på renoveringar osv. Magnus har ju dessutom inte tid att börja förrän om fem veckor, önskar jag var händig och kunde göra allting själv. Alla säger att det är så himla lätt att tapetsera, men jag vet med mig att jag är jordens klantigaste människa med världens minsta tålamod dessutom, så jag tror inte det är nånting för mig ärligt talat. Måla om i skåpen kanske jag kan tänka mig, det längst jag kan sträcka mig till utan att få ett raseriutbrott kanske. Eller så är det bara just nu allting känns skit och jag är grinigare än vanligt. Hoppas på att jag jobbar med några bra människor imorgon, så jag slipper känna mig som världens sämsta.
Jaja, efter IKEA åkte vi vidare till nords igen eftersom vi nu hade måtten. Beställde ett par tapeter och mamma köpte ett par åt mig som jag ska ha i köket. Det värsta med tapeter är egentligen att det aldrig finns i den kulör man vill ha, inte heller går de att måla över om man skulle ångra sig. Dock är det billigare än väv!
Mamma har lovat att kosta på golvet åt mig också, värsta bra :) Blir det mindre utgifter!
Ska snart iväg och skriva kontrakt med, hoppas bara föreningen godkände mig, det är jag mest nervös för just nu!

Näe, usch orka, känns som att nån har klubbat ner mig minst! Orkar bara inte!!

Förlåt, men jag orkar inte glädjas med dig just nu. Har nog med att försöka att själv inte gråta mig till sömn varje natt. Vill inte höra hur bra allting är där, i alla fall inte just nu. Just den här tiden blir skitjobbig :(

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gud vad kul med egen lägenhet ^^ Har ju också ganska nyligen flyttat till en egen lägenhet :)

2007-07-03 @ 18:24:44
URL: http://kinkykitten.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja de ska bli skitkul verkligen :D vart är din lägenhet då? :D

2007-07-03 @ 21:48:04
Postat av: Nettan

Bergmästarevägen i sandviken ^^ en tvåa på 50kvm =)

2007-07-03 @ 23:20:05
URL: http://kinkykitten.blogg.se
Postat av: Emma

Min mamma påstår att vem som helst kan tapetsera bara man är noggrann.. men ja, jag har inte heller något vidare tålamod och jag vill att allt ska bli klart fort :P haha. Men skåpluckorna klarar du allt av :). Måste man slipa bort den gamla färgen först tro? Om jag är ledig då du tänkt att göra det kan jag hjälpa dig om du vill :). Om det är det jag tror du menar i slutet av inlägget så förstår jag dig verkligen :(.. P.S. Du är inte sämst, du är bäst<3

2007-07-04 @ 12:36:34
URL: http://emmaherlufsen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jo jag tror man måste slipa o ha sig, men du kan ju gärna få hjälpa till om du vill och känner för de :) Går ju snabbare om man är fler :D skulle va roligt :D
tack :D

2007-07-05 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback