I like

HAR DU NÅGONSIN:
ätit sushi: Ja
stått på scen: ja
blivit dumpad: ja
varit ihop med någon som varit otrogen: inte som jag vet, och jag vill heller inte veta
varit med om en bilolycka: nej
klättrat på berg: heh ne. Jag skulle bara ramla ner och slå ihjäl mig

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varm sol, kall dricka
spets eller satin: satin
blått eller rött: rött
regn eller snö: regn
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: rosor
vår eller höst: vår
historia eller vetenskap: vetenskap
matte eller engelska: Inglés

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från de motsatta könet: ja
vet den om det: vet inte..
gillar någon annan dig just nu: vet inte
vad tittar du på hos en kvinna/man: inget speciellt och allt

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal: ja med mamma
kramat någon: nej
kommit sams med dina föräldrar: heh va?
bråkat med en kompis: nej, men jag vill med en viss ibland..

GILLAR DU ATT
ge kramar: absolut
ge massage: inte på alla kanske..
gå promenader i regnet: mycket

ÖVRIGT
svär du för mycket: alldeles för mycket
när duschade du senast: imorse
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
vilken låt lyssnar du på just nu: mika - grace kelly
vad var det sista du sa: hejdå, till mamma
vad är brevid dig just nu: kuddar, täcke
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): har inget, men hade jag ett skulle det va stökigt
vad var det sista du åt: fiskpinnar med spagetti och remouladsås
hur är vädret just nu: kvällssol :)
vem pratade du sist med på telefon: öh det var så längesen att jag inte ens minns
vad gör dig glad: mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback