1½ pass

Hemma från halva turen nu i alla fall, bara 16-21 kvar då. När man kommer den tiden går kvällen fort. 13.30-20.30 däremot är rena döden, tur att det var den jag gjorde igår så jag har den lite enklare idag. Är trött som sjutton, känner mig helt tom i huvet, sover ju så otroligt dåligt på nätterna nu på grund av jobbet. Drömmer massa konstigt, är uppe och går och pratar i sömnen. Synd att man inte kan få lön för det där :P Hoppas det blir bättre nu när jag är ledig två dagar, då brukar jag kunna slappna av. Tror det är det där med att gå upp tidigt som gör mig stressad omedvetet!

Var inne och kollade på comhem igår, beställer man bredband från dem så får man det redan dan efter, fast det beror iofs på om jag köper ett modem från dem eller från abc. Beställer man från dem så tar de en vecka. Routern tar jag nog med mig, om vi får den att funka som den ska vill säga..

Trött jag är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback