well..

Usch jag vill inte va sjuk, är så sjukt rastlös men det är jobbigt att ta sig för nåt. Känner jordens press på mig så jag kan ju inte slappna av helt heller! Övade lite på stressen förut, det vart visst en aning för kort. Hackade på i cirka två minuter, oj då! Jag som trodde det skulle bli för långt. Har ju ansträngt mig till det yttersta för att skriva så kortfattat som möjligt. Tur att jag inte redovisade det jag hade idag då, haha. Nåt positivt med att vara sjuk då!

Sitter och letar lite filmer på discshop, men jag hittar inget som lockar förutom saw 3 då, men jag vill gärna beställa nåt mer när jag ändå är igång. De filmer jag ville ha har utgått o.O schyrre. Kommer jag aldrig få tag i dem. Funderar på att slå på en film nu, the hills have eyes kanske. Såg den för en vecka sen men det gör inte så mycket. Gillar att kolla på filmer tills jag tröttnar på dem, tycker man upptäcker nåt nytt varje gång man tittar. Längtar tills min "a walk to remember" kommer, om den ens gör det! Är säkert en film som även den utgår snart eftersom den inte kommit in på lager än, de andra filmerna jag beställde har jag ju fått liksom! Får jag den inte blir jag riktigt besviken..
Nej nu ska jag krypa in under täcker och kolla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback