stress stress stress

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem, hon är ute och äter med Carina och skulle köpa med en ost- och skinksallad till mig på hemvägen, ooh! Hon gick för bara en timme sen, men jag är jääättehungrig. Vill ha min mat nu! (=

Imorgon har vi B-delen på nationella >< fem timmar är det uppsatt, vad är det för jäkla monsterprov egentligen? Låter ju inte sådär superlätt i alla fall och eftersom jag inte varit i skolan har jag ju inte häftet med mig, hade velat läst en sista gång. Iofs så har jag ju läst det en hel del gånger men jag vill ha nån idé i huvet när jag går dit i morgon. Jag är såå stressad!!Skrev ner exakt vad jag har tänkt säga på muntliga delen förut och övade på det med klockan, det vart bara 2:58, wtf!! Jag som trodde jag hade för mycket nu! Bättre att det är åt det hållet i alla fall än tvärtom så man måste börja sudda ut! Kan inte studenten komma nu?? Ge mig! Orkar inte med allt i skolan just nu, men man kan ju inte ge upp såhär i slutet heller. Att bli sjuk försvårar ju allt en hel del också, har ju allting i skolan, men jag hade säkert ändå inte pluggat även om det hade vart hemma o.O 
Ska fika med Stina och Elin imorgon, det ska bli kul att träffa Elin igen, typ 7 veckor sen ju! :)

Ååh :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback