nu ska vi se.. sa den blinde

Så fort jag försöker skriva i den här bloggen så funkar den inte o_O, irriterande..
Jag har varit sjuk ett par dagar, men idag var jag i skolan. Spelade innebandy på idrotten, är så jäkla trött på det. Det är det enda vi har gjort i två år typ, så får vi en ny lärare nu på slutet, och vad händer? Jo innebandy. Snart lär man ju ska kunna anmäla sig till VM, om det nu finns nåt sånt inom innebandyn. Men det kunde ju ha varit värre förstås, det kunde ha varit fotboll x(
Hela tiden kommer det nya saker i skolan också.. Jag tycker det är grymt jobbigt när det är så mycket på en och samma gång. Känns som att jag aldrig kommer hinna med, inte alls länge kvar till studenten ju. På tal om det hämtade jag min studentmössa idag, jag var inte allt för snygg i den precis, men man kan ju inte va snygg jämt ;)

På sånglektionen fick jag reda på att uppspelet tydligen är uppskjutet till om två veckor, hoppas det inte blir nåt med det alls! Det är så sjukt pinsamt att stå där och sjunga för alla andra esteter >.<
Ska nog i alla fall söka till fördjupningselev inom sången nu, det enda som tar emot är väl egentligen att jag måste va med i vokalensemblen då och det lockar absolut inte! Men att få pianolektioner är jäkligt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback