jahaja

Jag mår inte alls så bra nu, har superont i bihålorna och huvet och känner mig allmänt seg. Har ingen NK idag ialla fall som skönt är, eftersom vi tydligen har delat upp klassen i två grupper. Skippar sången också, ska försöka plugga lite i stället. Vill inte bli sjuk, usch!
Mamma sitter i möte på jobbet nu, hon kanske mister jobbet på grund av moderaterna. Har en aning dåligt samvete för att jag röstade på dem nu, men jag tror de lurade väldigt många, speciellt ungdomarna. De passade ju verkligen på att lura förstagångsväljarna, men jag tycker fortfarande att en stor del av deras politik är bra men mycket suger så hårt att det tar över det bra!!

usch vad de känns som att det är försent, men det finns ingenting att göra :(
Våra studentmössor har visst kommit nu, fan va roligt! Det närmar sig verkligen med stormsteg och det gör även sommaren! Det är såå varmt ute, satt nyss ute o solade mig lite på balkongen, blåser lite för mkt för min smak dock! Hörde att det skulle snöa på onsdag, hoppas det INTE är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback