bullshit

Åh helg, fan vad skönt! Har ätit en svensk sallad med vitlökssås idag, mumsigt. Skaffade även ett solkort och har nu 600 kronor på det (100% rabatt, så ne, jag slängde inte ut 600 på de, bara 300^^) Ska nog sticka iväg imorgon en sväng och prova lite, synd att det är så hiskeligt dyrt bara!
Hade tänkt plugga idag, har jag gjort det? Nej, självklart inte. Glömde det mesta i skolan och stressen har jag inte ens kastat ett öga på, stod och övade lite i duschen, men jag kom på att jag kan ju inte bara stå och prata utan någon som helst planering med tanke på att det måste vara fem minuter. De som hittills redovisat har ju lyckats med att hålla sig precis på fem minuter, hoppas jag inte kommer bli den susanne får säga åt för att jag stått där i sju minuter eller så;P Varför har jag så sjukt svårt att plugga? Tjatar verkligen om hur skönt det ska bli att ta studenten hela tiden och jag måste göra det igen. Jag längtar tills jag blir sugen på att plugga igen, då blir det kirurgsköterska för min del!
Prat om utlandsresa med Sanna nu också.. Vill verkligen iväg, skulle vara så himla skönt att ha något att se fram emot. Ska nog leta lite resor nu, Grekland vill vi båda till! :) Kan även tänka mig att åka till Turkiet igen, för det var så grymt god mat och fanns så sjukt mycket att göra om man bara vill och har lust. Jag kommer nog inte bli nöjd förrän jag fått åka på rafting!!

Var ute och gick en sväng förut, höll på att blåsa bort! Det är ett jäkla oväder. Skumma väderförhållanden överhuvudtaget. Ena sekunder snöar det och övergår i nästa till solsken. Tur att man bor inne och inte ute minsann. Tänk på stenåldern, hua..

Just det, jag fick bara G på min A-del på nationella >< Men det var enbart en klantsak av mig för texten var bra skriven tydligen. Vi skulle ju skriva ett brev till en redaktör, eller nåt i den stilen, och jag min klant glömde inledning "Mitt namn är Nathalie och jag uppmärksammade er annons angående...bla bla" Hur kunde jag vara så korkad då? Ibland så undrar jag vad jag har där uppe, det kanske var på semester just då, men jag hade inte en tanke på det alls!

Jag HATAR fan killar har jag kommit fram till, eller inte alla killar då, men de där små krypen som hänger på internet och tokraggar. De tror att man är ett fritt byte enbart för att man råkar vara singel. "Men vad bra, är du också singel? Då kan vi bli ihop" eller den klassiska "Oj vad vacker du är, du skulle vara här hos mig" NEJ det skulle jag inte. Jag är för det första inte så ful och misslyckad att jag måste sitta och tokragga på lunarstorm och för det andra är jag inte så desperat och i sånt otroligt stort behov av kärlek och bekräftelse på att man är bra. Kan jag inte vara med den jag verkligen vill vara med kan det kvitta. Då är jag hellre singel resten av livet. Jag vill definitivt inte ha er så lägg av för i helvete innan jag åker till er och personligen slår ihjäl er!! Är vi överens? braa!

Kommentarer
Postat av: Huong

HAHAH nej! skämtar du eller?! jag glömde också skriva "hej jag heter huong.." fan! då kommer jag säkerligen också bara få G.. SUCK!

2007-04-21 @ 20:53:20
URL: http://huonglee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback