bowling o tatuering

Fan vad pinsamt!! Jag, Sanna och Stina åkte till House of pain förut för att kolla på tatueringar, jag ville se fjärilen jag hittade där för ett tag sen och Sanna ville hitta en korp. När vi hade bläddrat klart så såg vi att hans bokningsbok låg öppen mot oss med penna o allting, så vi trodde ju självklart att man själv fick boka in sig så jag ville titta när nästa lediga tid fanns. Så säger han "Jaha, här står ni o bläddrar för er själva?! Får man det?? Nej, det får man inte!" Sen var han skitsur när han kollade lediga tider. Bokade en tid 15 augusti 16.00, ångrade mig typ direkt efter, mest för att jag är så nervös. Vill ha den men jag vetefan om jag törs!

Nationella var rätt lätt tyckte jag, kändes som att det gick bra. Tog typ bara en och en halv timme att göra klart det. Skönt att ha det gjort nu! Efter det gick vi upp till stan och fikade, åt kycklingbaguett. Sen följde jag med Elin och Anders och bowlade, så bra som jag var idag har jag nog aldrig varit förut. Speciellt serie två gick bra!
Nu har jag jätteont i huvet, usch. Ska snart äta varma mackor, är inte direkt hungrig men...

<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vad skoj att du bokat tid :D.. det kommer gå bra det där :). jag är också nervös nu inför min tid, är ju knappt tre veckor kvar :S.. men jag tror att när han väl har börjat så lugnar man ner sig :). visst att det kanske gör ont men oftast så bedövas det ju efter en stund för att man blir öm :). + att det är smärta man kan stå ut med. Han sa att han bara varit med om att en enda person inte klarat av smärtan, och då kan man ju tänka på hur många han har tatuerat också.. hans block är ju alltid fullbokat! Så det tillhör ju inte vanligheterna som tur är :D..

2007-04-25 @ 18:44:39
URL: http://emmaherlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback