aaj..

Igår när jag satt i soffan knakade det till i min handled och jag fick jätteont, det sitter kvar än. Vetefasen vad jag kan ha lyckats med. Typiskt mig att göra såna där knäppa saker!!
Skönt att det är ytterligare två dar till att va ledig på nu, är nästan klar med rapporten, skööönt! Måste börja med hinduismen snart med, fast jag kan nästan säga att jag kan den. Är väl mest ord som är svårt för de har så jävla mycket benämningar o skit. Fast jag gillar hinduismen ^^ Den enda vettiga religionen!
Igår kollade jag på saw 3, den var superbra precis som jag räknat med.

Jag har fortfarande ont i handleden. Varför är det bara jag som kan lyckas med nåt sånt här? Jag har ju liksom inte gjort nåt alls, ändå är det svullet o gör cpont :(
Har gjort klart rapporten helt nu i alla fall. Hoppas jag inte glömt nåt bara, har fått nog av skrivande. Bäst att kolla loggböckerna en sista gång kanske. Vill ha bra betyg, MÅSTE ha bra betyg, annars kan jag se mig i stjärnorna efter att bli kirurgsköterska.. :/
40 dagar kvar till studenten, fan va härligt! Måste ha skor bara, om jag inte använder mina svarta!

Still I love you completely and hope I always will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback