Och snön vräker ner....

Godkväll! (eller godnatt?)
Precis kommit hem från Karro, vi har det väldigt trevligt. Spelat kort och ätit popcorn som vanligt (vi kommer antagligen se ut som popcorn snart)
Jävla nederbörd förresten, vintern har precis börjat och jag är så galet trött på det. Längtar verkligen efter sommaren, skulle just nu ge bra mycket för en resa till typ Thailand, eller jag skiter förresten i vart bara det är varmare än +20 grader!

Har bara tre dagar kvar på min praktik nu. Känns faktiskt riktigt trist. Känner mig hemma på UVA, tycker jag har kommit in i personalgruppen och jag jobbar på riktigt självständigt. Har satt en hel del PVK nu och det har gått riktigt bra, känns så bra att det praktiska känns bra! Har ju även varit på obduktion vilket var otroligt spännande. Var inget minus direkt heller att obducenten var grymt snygg, var ju väldigt otippat faktiskt!

Nu ska jag krypa ner i sängen här! Godnatt

Kommentarer
Postat av: sanna

Vi drar på en resa tycker jag!

2010-11-20 @ 10:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback