Sol sol sol

Har precis tagit en paus från solandet på balkongen. Det är helt underbart väder ute idag, för en gångs skull har vädergubbarna haft fel när de sa att det skulle regna hela veckan.. Oftast brukar det aldrig vara fel när det är åt det hållet.
Önskar bara att jag hade en större balkong, på den här får jag knöckla ihop mig till det yttersta och benen somnar hela tiden om jag glömmer att röra på dem, men det kunde ha varit värre, jag kunde ju ha varit utan balkong helt. Fy fan vad jobbigt!

Egentligen skulle jag behöva städa eftersom Marie kommer till mig och ska sova här i helgen! Vi ska på foxkurs lördag, söndag. Har längtat som en tok sen jag fick reda på att det skulle va, jag har längtat så mycket att jag är rädd att bli besviken nu ;P

Nej nu ska jag gå ut och sätta mig en stund igen innan det är dags för lite mat.. Funderar på att göra mig ett fotbad med. Var hos Anna imorse och då passade vi på att ha lite spa. Hällde upp varmt vatten i en plastpåse tillsammans med babyolja och grovsalt, sen knöt vi påsen om fötterna, det var så himla skönt! Önskar man kunde ta en hel svart sopsäck och krypa ner i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback