Trevligt inlägg

Suck, bemödade mig här med att smörja in mig med solkräm och bytte om, så går solskiten i moln givetvis. Inte ett litet moln heller. Det är snart midsommar och vädret är så kasst så det finns inte. Fan vad allt känns skit i övrigt med just nu, jag är verkligen inte nöjd. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer vara nöjd och trivas med det jag gör? Jag är så trött på att bli överkörd och att finna mig i det. Vet inte ens vad jag vill längre? Just nu vill jag bara ligga i sängen och stanna där. Jag är så less så ni vet inte..

Nu ska jag strax ner på stan en sväng, tänker fanimejen tröstshoppa lite. Jag är så sugen på att skaffa lite nya örhängen bland annat. Dessutom ska jag köpa koffeintabletter så jag orkar med mitt schema från helvetet. Fan vad jag önskar att någon kunde muntra upp mig. Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll med Karro igår, vi poppade popcorn och kollade på en kass film som vanligt, oflyt med filmer har vi :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Skickar över en liten uppmuntrande kram!! =)

Förstår att allt känns jobbigt och tråkigt just nu, men jag hoppas att det bara är en övergående svacka.

Jag vet att det är svårt att ändra på en sån sak men du får försöka tuffa till dig och inte acceptera att folk kör över dig.



Tröstshopping låter bra det. Det är du värd!! =) Vad blev det för nåt?



Oflyt med filmer är väl det minsta man kan säga =) men som sagt, det är din tur att välja film nästa gång!!

KRAMIS

2010-06-21 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback